woensdag 3 augustus 2011

Singelloop (dutch)

This message I'll write in dutch. In short: I'm going to run 10k to do some fundraising for the "Anne Fonds". If you live outside the Netherlands and want to donate, my email is sethmata007@hotmail.com.

25 September, dan wordt de singelloop weer gelopen in Utrecht. Dit is een hardloopevenement waarbij 10km wordt gelopen. Zelf heb ik me ingeschreven om voor het goede doel, het "Anne Fonds" geld in te zamelen. Ik hou van hardlopen en heb mezelf als doel gesteld om volgend jaar een marathon te gaan lopen. Dit is een heel andere afstand dan de 10km en omdat ik weet dat ik de 10km, mocht er niets gebeuren onderweg, wel uit ga lopen heb ik besloten om op tijden te gaan lopen. Waar gebruikelijk is om bijvoorbeeld per kilometer te sponsoren wil ik het op basis van looptijden gaan doen. Mijn persoonlijke record (na 2 evenementen met meting) op de 10km is 40m51. Dat was onder lastige omstandigheden en ik had destijds als doel om de race binnen de 40 minuten af te leggen. Ik wil ditmaal de lat wat hoger leggen omdat ik niet verwacht dat het eind september zo warm wordt als dat het afgelopen pasen was. Doelstelling is rond de 35-37 minuten te gaan lopen.
Ik heb het al genoemd: het goede doel
Met deze oproep zoek ik dus mensen en/of bedrijven die mij willen sponsoren bij dit evenement. Wilt u sponsoren, dan kunt u dit doen dmv een mailtje naar sethmata007@hotmail.com ovv "Sponsoring Singelloop". Geef hierbij aan hoeveel u wilt sponsoren. U kunt hier evt nog rekening houden met de looptijden en dus aangeven dat bij een snellere tijd een groter bedrag gestort gaat worden.
De tijden wil ik als volgt verdelen:
< 35 minuten
< 37 minuten
< 40 minuten
< 45 minuten
45 minuten of meer.

Vermeld verder in de mail ook uw gegevens.

naam (+bedrijfsnaam):
adres:
emailadres:
telefoonnummer:

Ik ga mijn best doen met het behalen van een zo goed mogelijke tijd, ik hoop dat jullie je best gaan doen met sponsoren! 100% van de opbrengst gaat naar het Anne Fonds (http://annehoogendoorn.com/het-anne-fonds/)

mvg,

Seth Matahelumual

edit: mocht je sponsoren maar dit anoniem willen doen, geef dit dan aan in de mail.  Verder is trouwens elke constructie qua opbouw van het bedrag mogelijk :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten